شرکت یول سازه بندر

 

برای جلوگیری از ایجاد لنگر پیچشی، اتصال تیر به تیر از نوع مفصلی تعریف میگردد.در این حالت برای جلوگیری از ناپایداری پیچشی میبایست پیچش در یکی از دو طرف آزاد گردد.ضمن اینکه به علت مفصلی بودن، لنگر انتهایی نیز میبایست صفر گردد. تیر های کنسول و تیرهای فرعی که از یک یا دو طرف مفصلی تعریف  میگردند میبایست از نوع شکل پذیری معمولی برای آنها تعریف گردد.

مراحل تحلیل و طراحی سازه ها

لطفا ادامه مطلب را ببینید…



ادامه مطلب ...
یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, :: 22:21 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

 

کولر آبی در مناطق گرمسیری خصوصاً شرجی کاربردی نداره، اما در بعضی از نقاط کشور به دلیل خشکی هوا از کولرگازی هم بهتر جواب میده. حالا نمیدونم این مطلب به درد کسی میخوره یا نه، اما به هر حال گذاشتمش تا هر کس الآن قصد انتخاب کولر آبی برای منزل یا محل کارش داره به صورت کاملاً مهندسی حساب کنه که چه کولری برای اونجا مناسبه. اگر هم دارید از کولر استفاده می کنید می تونید از این توصیه ها برای عمر بیشتر کولر و همچنین بیشتر شدن راندمان کاری اون بهره ببرید

کولرها را بر اساس ظرفیتش می شناسند : ۵۰۰- ۲۰۰۰- ۳۰۰۰- ۳۵۰۰- ۴۰۰۰- ۴۵۰۰- ۵۰۰۰ – ۶۵۰۰-۷۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ ظرفیت کولر: حجم هوایی است که کولر با پروانه اش از بیرون مکش کرده و به داخل ساختمان می فرستد (در یک دقیقه) و بر حسب فوت مکعب بر دقیقه (CFM) بیان می شود.

محاسبه کولر برای محیط مورد نظر

برای مشاهده بقیه موضوع، ادامه مطلب را ببینید …



ادامه مطلب ...
یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, :: 22:9 ::  نويسنده : یداله ذوالفقاری

 

مقدار بار بستگی به نوع آسانسور انتخابی دارد. برای بدست آوردن وزن آسانسور با توجه به ظرفیت آن بایستی به جدول شماره ۱ پیوست ۲ مبحث پانزدهم مقررات ملی ساختمان ( آسانسور ها و پله برقی ) مراجعه نمایید…

آسانسور



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت راه و ساختمانی و آدرس y.s.bandar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 10970
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1